Tuesday, September 14, 2010

past few days

_MG_4906  _MG_4904_MG_4884_MG_4901    sydney (70)

i am wearing sneakers for the first time since…the winter. my feet are closed in again. it is a lovely, but chilly spring weather going on over here. the two pairs of feet above however, belong to my friends that i know from sweden, who live in melbourne. one of the best things with touring is when you have the opportunity to meet up with friends you never see otherwise. the ultimate combination of business and pleasure. and so far sydney has been way more pleasures than business. walking, looking, coffee-drinking, talking, walking, eating, photographing, walking, zombie\ing, sleeping, walking some more. but tonight we premiere. and i still feel like my body got lost somewhere between london and hongkong.

haven’t yet found a good place to internet, and i miss popping in to read your blogs. but i will do some catching up as soon as i can. love and kiss from sydney!

p.s this song is a perfect song for autumn days, the clip makes me want to ride a bike…

8 comments:

Jael said...

Lycka till med premiären!
Lyckliga du när du kan resa så mycket,fast det hör till jobbet.Och jättekul,att du också hinner träffa vänner där:-)Kram från Holon.

Toril said...

Ingen fara vännen..jag vet ju att du finns därute:) njut, strosa, fika för allt vad du är värd..tids nog står du bland pannor och byttor som min gamla faster sa! Kram

Evelina said...

Lycka till från mig med! Spännande. Kram

anna said...

vad härligt det låter. och vad kul att premiären gick bra! vilka bor i Melbourne? om en vecka ses vi - iiiiiih!

Karin said...

Karin och Darren bor i Melbourne! Ah, vad kul det var att ses! Helt knasigt att gora det i Syndey av alla stallen..! krampuss!

fröken L said...

Mycket vill ha mer: jag önskar att jag kunde ha träffat dig där också...

Men snart, snart, snart!!!

Elisabeth said...

Lyssnar på nya låten till mitt blandband. Noah är ju också ett snyggt namn, apropå sånt. Och tack för mail som gjorde mig glad! Jag svarar jaaagördet på alltihopa, hörs mer i helgen. Kram!

sarapirat said...

yaelian, tack, det gick bra! hur har du det hemma i il? kram

toril, hahaha, vilket bra uttryck! kram

evelina, det är det!kram

fru a, karin och darren! vi ses så snart! kan vi prata på skype idag, din dag? kram

karin, visste inte om jag fick skriva ut era namn...hihi knasigt värre, synd att ni inte är här fortfarande, kram!

frkn l, next time...snart! är du redo? kram

elisabeth, gillar du låten? kram