Saturday, June 16, 2007

jag KAN, om jag bara VILL!!!!

idag, efter lang sovmorgon och sedan poolen, simtur, politisk diskussion har jag tagit itu med mitt lilla hem.
staddag. det har sopats golv och dammats fonsterramar och vattorkats golv. aven skett vissa forandringar for ett mer praktiskt och ergonomiskt leverne.
gasspisen har fatt en vridning. och mitt fruktochgront bord har antligen blivit datorbord. lite mer skonsamt for ryggen som borjade fa lite hunchback varning dar inklamd i bokhyllan.
nu ar jag svettig och nojd! bara nagra fa ingrepp kvar....

fru A, vad hande med illustrationerna? ni har val digitalkamera??????
frkn L, indeed, vart har du tagit vagen??

2 comments:

anna said...

jag jobbar på det!!!

fröken L said...

Har precis skrivit ett inlägg - jag är nu officiellt tillbaka!!!