Thursday, July 7, 2011

viva italia!

_MG_3746_MG_3872_MG_3837_MG_3758_MG_3807_MG_3857_MG_3852_MG_3832_MG_3790  

some tours we hardly have any time to notice where we are but spend most of our time at the airport, in the hotel and in the theater. and other tours we are lucky to be in a beautiful place with enough spare time on our hand to explore and enjoy. like we do on this tour.

there is so much joy connected with italy for me. the joy of food. of nature. of listening to the language. and picture nr 5 is the view from the dressing room in the theater. wow, almost too good to be true!

14 comments:

Mireille said...

Wat een uitzicht!
Prachtig land he Italië,
niet in de laatste plaats om
het hemelse eten inderdaad!
Geniet nog even!
Waar ga je hierna heen?

outi said...

super photos Sara!
and incredible view...pheeeeeew...

Jael said...

Fina bilder igen Sara! Hoppas du kan ordentlig njuta av Italien

Ragnhild Furulund said...

Fine bilder:)

Iris Vank said...

Heerlijk! Geniet ervan!

anna said...

åh härligt! önskar jag kunde komma förbi :( puss!!!

Makeminemidcentury said...

Oh, it looks like you're having a great time!

What beautiful photos and beautiful people.

Soak it all up, Sara!

Patrice A. said...

gorgeous pictures
as always!!!!

wat een feest
viva italia spat er vanaf
en dat uitzicht
wauw....

Jenny said...

Italien är faktiskt ett av mina drömresemål, just av anledningarna som du nämner. Men utsikten från min egen altan är verkligen inte fy skam den heller. pussar till dig!

annika said...

Säger också wow!
Och dina bilder får mig att längta efter att resa. Kram kram

sarapirat said...

mireille, ja het is echt een paradijs hier. de tour is heel kort dus daarna ga ik terug naar israel..volgende tour wordt denk ik griekland, ook heel spannend, nooit geweest!

outi, thank you, it is a simply gorgeous place!

yaelian, jag njuter!

ragnhild, tack! och välkommen!

iris, doe ik!

fru a, jag med! helt fantastiskt här! kram

carmel, i soak soak soak! and eat eat eat...:)

patrice, ja ik voel mij heel dankbaar om hier te kunnen zijn via het werk en te kunnen genieten.

jenny, ja, åk hit! vid tillfälle! men härligt att du njuter av din egna utsikt. borta bra men hemma bäst! kram

annika, ibland är det fantastiskt att se vad avstånd och nya platser kan tillföra. jag känner mig otroligt tacksam! kram

Eefje said...

Oh prachtig zeg, wat genieten dat je zoveel van de wereld ziet. *kijkt een beetje jaloers* Veel (werk)plezier!

elianne said...

bella italia!!
oh ondanks dat ik echt wel lees dat veel reizen ook nadelen heeft...zullen we een tijdje ruilen??

till-vidas-ara said...

ÅÅååå vad jag önskar jag var där med dig!!!!!! Älskar de där bilderna, sola-på-stranden-bilerna alldeles särskilt. du är ju så vansinnigt begåvad och vacker kära du. helt galet!!!!!!!

Kramar om igen Lycke