Sunday, January 3, 2010

IMG_1225

IMG_1198

‘why do people have to be this lonely? what’s the point of it all? millions of people in this world, all of them yearning, looking to others to satisfy them, yet isolating themselves. why? was the earth put here just to nourish human loneliness?’

i just finished reading ‘sputnik sweetheart’. it makes me extra melancholic. today i need to get going again, pack my bag and change reality. my sinuses are not looking forward to spend hours in the plane. oh no…

6 comments:

Toril said...

Hoppas att din resa blir fin...trots inre motstånd. Skulle testa Chopra i datorn häromdagen men han har rymt..jakten fortsätter..han ligger på något väldigt bra ställe..jag känner det på mig:)
Allt gott vännen!

Toril said...

Ps. å jag håller med..jag förstår inte heller varför vi ska så många ensamma människor i världen...ett boktips som kan väga upp: "Tillsammans är man mindre ensam"/Anna Gavalda...underbar bok (och film faktiskt)

anna said...

åh vad trist det är att du åkt nu... :(

sarapirat said...

toril, du hittar nog chopra när tiden är inne ska du se! annars får du som sagt hojta till så bränner jag en ny, det är inte svårare än så.... och tack för boktips, dom tas alltid gladeligen emot. kram kram kram

fru a, :( tristare än tristast

outi said...

beautiful photos.
i red that book too. very melancholic. fits for my mood now. pooooooh...

sarapirat said...

outi, everybody seems to be melancholic right now...the winter depression? are you back home again?