Wednesday, October 22, 2008

utmanad


En utmaning från frkn l

Sminkar du dig varje dag?
näe... jag är usel på att sminka mig. jag borde vara bättre med tanke på att vi sminkar oss för föreställningar....(på bilden blir jag sminkad utav min vän amit, eftersom jag tycker det är så trist)

Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags?
oftast, ingen.

Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad?
jag köper kanske smink högst en gång per halvår.

Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink?
tja, jag föredrar ekologiska icke djurtestade produkter. dom brukar ju vara åt lyx hållet.

Vad använder du för smink till vardags?
kanske lite läppglans, och om jag verkligen slår på stort blir det rouge och ögonfransböj.

Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara?
rouge?

No comments: