Wednesday, May 16, 2007

16;e maj

jag har morgontrix i kroppen, vaknade upp med en enorm stadlust. har organiserat koksskapen, och nu har jag borjat rensa ur min garderob igen. bor goras tva ganger om aret, minst.
med nagon slags regel att dom klader jag inte har anvant dom senaste 4-6 manaderna helt klart bor evakueras. snarast mojligt. less is more. och det kanns sa skont att bli av med allt jox man samlar pa sig. inga kaviar burkar har inte....

idag har vi forestallning i kiryat sh'mona, lite langre norrut. annu en galen vecka med varnnan dag forestallning, och nasta i studion igen. i lordags dansade vi med fyra febersjuka dansare. lagom kul. jag spenderade nagra dar i tel aviv, en hel del café hopp. jag har redan en liten lista pa cafén som kan passa bade en fru A och en frkn L. sen hittade jag en 2nd hand boutiqe som gor alla andringar pa det man koper till samma pris. gillar konceptet!!!! eftersom i vanlig ordning fyndar jag projekt klader, med planen att sy upp, sy in, sy ut, sy runt, sy ner.....


tel aviv, the way i like it....
just nu testar jag regina spektor, inte sa tokigt alls. och igar natt, efter hemkomst fran puben, paborjade jag 'svinalangorna'. min svenska borjade bli lite for rostig igen.
gott folk, ha en fin dag!

2 comments:

anna said...

jag ska också läsa den snart är det meningen. jag hinner inte läsa så mycket som jag skulle vilja... gudbrorsonen var mycket liten och söt, de var hemskt glada för presenten du hade skickat! när åker du till Ryssland? puss!

fröken L said...

Har också garderobsrensat! Problemet är väl bara att jag inte riktigt känner att "less is more" när det gäller innehållet i min garderob...
Testar gärna kaféer i Tel Aviv!