Tuesday, April 14, 2009

distractions -continuation

IMG_5232 IMG_5234

IMG_5230

today i transplanted the potato and the onion that was growing in the compost to my little garden. and i put tomatoes, chives, זוטא? (what is it called in english?) and some flowers into the ground aswell. it feels abit better while digging. and while sweating. and while crying. all at the same time. my neighbor once told me that gardening is a way better therapy than going to see a shrink. i guess he might be right.

3 comments:

Jael said...

Jag skulle älska att ha ett eget trädgård, i stället har jag örtkrukor nära fönstren. Att sköta om ett trädgård är mycket terapeutisk faktiskt.Hoppas du mår bättre....

Anonymous said...

Zelfs ik met mijn "concrete garden " heb ik dan ontspannende gevoel. Mijn vensterbank staat vol met potten en bakken. Ik ben aan het voortrekken. Dus staan er rare groene sprieten met kleine blaad-jes,die straks bloemen geven en lekker Oost Indische Kers salades enz. Maar waarom moet je nu zo huilen? Wat is je Oma een mooie dame om te zien. Zal ik ook zulke mooie rimpels hebben? Ik ben wel al aardeig op weg.Dit licht is erg eerlijk.Ik bel je snel.Liefs met lentezoenen Els

sarapirat said...

yaelian, tack, ja, flytta till landet! :)

els, zal je zeker mooie dame. je bent al onzettend mooi, ik weet zeker dat het zo gaat blijven.
ik ga je uitleggen waroom ik zo verdrittig ben, maar nu effe niet.
dikke zoen