Tuesday, June 8, 2010

which day is it today?

IMG_2076IMG_2075IMG_2078IMG_2070IMG_2081IMG_2077IMG_2071 

it is colorful here today. i on the other hand feel like a pale shadow. except for my emotions, which have all different kinds of shades. i can’t seem to keep track on which day it is. or which month. and i have no clue what i did yesterday. perhaps it doesn’t matter. as long as i still remember my name. and i just told a friend of mine that i have a memory of an elephant. a very small elephant, that would be.

8 comments:

hanna-happenings said...

ibland behöver man vara grå för att skapa nyanser omkring sig.
glöm bara inte att andas.

underbara bilder!

annika said...

Älskar dina bilder. Känner nästan dofterna när jag ser dem. Och jag ser dig inte som blek, mer som en regnbåge som skimrar, svagt ibland, starkt ibland.

outi said...

i´m eating colors from these photos, so delicious!

i´m also lost in days, i started finally my holidays after a heavy working period, and now i´m trying to realize there is no schedule for the whole month. no schedule? woooow.. i´m an elephant;)

Anonymous said...

Hi,
Visit my country PORTUGAL if you can !

http://www.youtube.com/watch?v=OEKykb5zfnE

Jenny said...

Åh, vilka glada bilder, jag kände mig lite nedstämd över att det snart är slut här på terminen och mina 2 absolut älskade kollegor har sagt upp sig, men nu känns det lite bättre.

Evelina said...

Måste vara bättre att ha ett minne som en liten elefant än en guldfisks som jag har! Blir lika förundrad när folk kommer ihåg ordagrant vad man sagt...

sarapirat said...

hanna, jag försöker komma ihåg andningen. lite låst ibland... tack!

annika, en regnbåge, åh vad fint! :)

outi, sounds great. you probably needed a rest. any special plans? once you are back from berlin?

anonymous, oh i would LOVE to!!!

jenny, men visst ser du fram emot semester? kram

evelina, :) men en guldfisks minne kan nog också ha sina fördelar...

Elisabeth said...

Lovely. Både vackra bilder och kloka ord.