Thursday, November 5, 2009

IMG_9977

sometimes i am not so sugar sweet. i get shy when people touch my feet. i am sensitive to smells.i often hear the warning bells. i am afraid in the dark. in my belly i always have a little spark. i get crazy when the kitchen isn’t clean. then, i might become a bit mean. i fear too often that people will die. i am not such a fan of savory pie. i easily get addicted to things. i happen to own a pair of wings. my favorite colors are yellow and green. on eating meat i am not so keen.

rhyming isn’t my greatest asset, but sometimes i look like a basset.

8 comments:

Anonymous said...

hej sara.

du ser ju ut att ha det alldeles utmärkt. kul!
själv bor jag i en cirkusvagn (eller ja, mer byggvagn, men fin) i ett kollektiv utanför malmö just nu.
inte en krona på banken men det går ändå.

kram från (slå på) krisse.

tavelhus said...

Tack för din kommentar!
Vad fina foton du tar!!!

Anonymous said...

liten fin kortkortnovell det där, inte dumt alls!
s

Jenny said...

puss på dig! ( och till dig Krisse!)

Anonymous said...

jenny.
vill du veta det sjuka. jag googlade på alla massa namn i släkten för att se vad alla gör, och på så vis hittade jag den här bloggen. så det var din förtjänst. ha det grymt. kram.

krisse.

Toril said...

Ja det är kul å rimma ibland då andan faller på:) ha en fin helg!

sarapirat said...

hej krisse! kul att du hittade hit, jag bor också i ett kollektiv, utan många kronor på banken och i ett hus som snarare är en barack. så det finns ju vissa likheter... har du en egen blogg? för visst slutade du med skunk? kram!
ps.fast hur kunde släktnamnen ta dig till min blogg???

tavelhus,
tack!tack!tack!

s,
jag kan om jag bara vill... :)

jenny,
puss på dig!

toril, ja, det är ju det, jag kanske borde bli rappare. eller nåt... tack och detsamma!

Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu