Tuesday, June 2, 2009

something not so good&something good

….but, despite that it is a very cute little nest on my windowsill, that i enjoy looking at, i am less happy about the fact that, apparently doves bring fleas. i had problems with fleas already. it is NOT funny. they love me. i itch like mad. and by now, i am full of little scars from their bites. however, i can’t remove the nest, it will mean killing the baby bird. hm..

now for something good, i am going out for dinner right now! no cooking, no dishes, good friends. and of course, not to forget, i will survive the eventual flea bites aswell.

3 comments:

Jael said...

Jag hade ju duvor utanför mitt köksfönster, där jag torkar byk, och duvorna hade 1 ägg där som sedan blev en liten ful duva. Jag kunde inte heller kasta bort ägget. Men det tog en lång tid att slippa av dem.

Anonymous said...

Ik spreek namens Willemien. Haal de eieren eruit. Zo niet heb je volgend jaar een plaag. Ze komen altijd terug naar de plek waar ze geboren zijn.Ze hebben jaren terug alle pauwen in het hertenkamp dood laten gaan. Het zijn vliegende ratten. Zegt toch genoeg..............

sarapirat said...

yaelian, ja, det låter som att jag var lite väl optimistisk i början...

els, okidoki, dankje voor advies, en ook aan willemien, ik ga iets verzinnen!