Wednesday, April 25, 2007

25-7

aha....jag lever nagot slags lyxliv.
kanns nastan aldrig som att 'ga till jobbet' pa morgonen.
snarare som att besoka bollhavet pa ikea eller grona lund. om man nu tycker att det ar skoj.
och daremellan har vi en hel massa ledighet den senaste tiden, tack vare den judiska kalendern.
har avsluta forsta dagen pa min tva dagars vecka (igen!!!) med rodvin och mat tillsammans med yuko och eran, i vanlig ordning prioriteras diskussioner angaende;
1.sex
2.rami be'er (chefen) psykoanalytiska dvs

och sedan jag flyttade till mellanostern har min alkohol grans sjunkit, vilket betyder betydligt mkt mera lattpaverkad. sa nar jag kom hem for en stund sedan och ringde ruby, kunde jag inte sluta prata svenska med honom, men fattade inte varfor han inte forstod mig...

tja...det har ar en alkohol paverkad optimist som talar.
imorgon bor jag ta itu med laskiga kontrakt diskussioner, kritik osv. det ar inte bara peaches and cream, men nastan....

oja, den har helgen ska jag ga en ayuruvedisk kokkurs. mmmmmmhhhh...

nattinatt

1 comment:

fröken L said...

Det låter som en högst njutbar tillvaro!